Info

Livrări și retur

Modalități de livrare:

Livrare prin curier (standard)

Toate comenzile vor fi procesate și trimise spre livrare în maxim 48 de ore de la plasarea lor în magazinul online, in măsura disponibilității stocului, excepție fac produsele din stocul furnizorului extern (14 zile). Comenzile plasate sâmbăta, duminica sau in zilele de sărbătoare legale vor fi procesate/expediate in următoarea zi lucrătoare.

In cazul în care livrarea produselor se face prin Curier, clientul suporta taxele de livrare.

Taxa de transport prin Curier este de 19 RON pentru primul kg, la care se adaugă 1 RON pentru fiecare kg suplimentar. În cazul in care comanda Dvs depășește 300 de lei ca valoare, produsele se vor livra gratuit. Tarifele sunt valabile pentru toate locațiile aflate în lista de localități Urgent Cargus.

Prețul final plătit de client este format din valoarea produselor comandate și eventualele cheltuieli de expediție și/sau încasare percepute de Curier.

Ridicare din depozit:

Serviciul de ridicare personala din depozit este gratuit. Dacă produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc, le poți ridica imediat din depozit, de luni pana vineri in intervalul orar 9:00-17:00, exceptând sărbătorile legale.

Condiții contractuale:

Conform legislației in vigoare, prin efectuarea comenzii și primirea email-ului de confirmare a acesteia, intre parți (www.paintexperts.ro si client) s-a încheiat un contract la distanta. In baza acestui contract, clientul este obligat sa ridice coletul cu marfa comandata, www.paintexperts.ro considera acest contract, titlu executoriu pentru prejudiciile ce ii pot fi aduse prin neridicarea coletului, iar clientul accepta acești termeni contractuali.

Retur produse:

Conform legislației in vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar beneficiarilor persoane fizice. Beneficiarii persoane juridice nu au dreptul sa denunțe unilateral contractul, legislația in vigoare referindu-se doar la persoanele fizice.

Cumpărătorul are dreptul sa se retragă din Contract, respectiv sa returneze un produs in termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de expediție. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira în termen de 14 zile de la livrare.

Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Furnizorul returnează contravaloarea produselor cumpărate in cel mult 14 de zile de la data denunțării in scris a contractului. Taxele de ramburs vor fi suportate de Client.

Coletele se vor returna numai pe adresa depozitului: comuna Dragomirești-Vale, sat Dragomirești – Deal, Autostrada București Pitești Km 13,5, A1 Business Park, clădire N28, Aleea Constanza nr. 2, Ilfov.

Coletul va fi returnat impreuna cu factura de achizitie si certificatul de garantie in original (unde este cazul). Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul si accesoriile aferente.

După livrarea comenzii, îți recomandăm să verifici conținutului coletului, integritatea și aspectul produselor și accesoriilor. In eventualitatea in care produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs functional, cu condiția notificării in scris a SC Paint Experts SRL sau prezentarea la sediul societății cu produsul respectiv in termen de 24 de ore de la primirea produsului. Orice reclamație trebuie notificată în scris sau telefonic în maxim 24 de ore de la livrarea comenzii. Orice reclamație ulterioară în acest sens, nu va fi luată în considerare.

În cazul retururilor de marfă, costul de transport nu se returnează.

Nu pot fi returnate următoarele tipuri de produse:

  • produse ce prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri;
  • produse aduse pe comenzi speciale (cele care nu s-au aflat in stocul magazinului www.paintexperts.ro sau in stocul furnizorului, si au trebuit comandate direct la producător);

Returnarea produselor se face exclusiv folosind formularul disponibil aici: FORMULAR DE RETUR

Produsele se pot achita și cu cardul prin platforma euplatesc.ro folosind oricare din modalitățile de transport disponibile pe site.

Se pot returna doar produsele care se afla in aceeași stare fizica in care au fost livrate: fără urme de folosire, in integritate totala (dacă au avut accesorii este necesar sa le înapoiați), fără rupturi și cu toate documentele care v-au fost trimise (in original sau copii).

Beneficiarul are dreptul de a-și exprima in orice mod decizia de retragere din contract/returnare produse (telefonic, e-mail, facebook, formular contact, formular retur).

Conform legislației in vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabila doar beneficiarilor persoane fizice, beneficiarii persoane juridice nu au dreptul sa denunțe unilateral contractul, legislația in vigoare referindu-se doar la persoanele fizice.

OUG 34/2014, art. 9, alin. (1) ”…, consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art. 13 alin. (3) și la art. 14.”.

OUG 34/2014, art. 14 (1) “Cu excepția cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el însuși produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa recepționeze produsele, fără întârziere nejustificata și in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art.11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.”

Produsele pot fi returnate in următoarele doua cazuri:

Cazul 1: Retur/Retragere din contract

In situația in care beneficiarul returnează produse sau o comanda partial din motive care îl privesc:
– oricare alt motiv nejustificat invocat de beneficiar care nu reprezinta o greșeala a Societății Paint Experts S.R.L. (produs defect sau produs trimis greșit);
Societatea Paint Experts S.R.L. este responsabila doar cu returnarea banilor pe produsele comandate, nu si pe cheltuielile de transport de returnare ce revin direct in sarcina beneficiarului și doar in condițiile in care returnarea s-a făcut in termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, conform OUG 34/2014.

Dacă beneficiarul returnează integral comanda, din motive care îl privesc, atunci Societatea Paint Experts S.R.L. este responsabila sa restituie beneficiarului valoarea integrala a facturii, respectiv valoarea totala a produselor + valoarea totala a taxei de transport survenita in urma livrării comenzii.

Cazul 2: Defect, Greșeala

In situația in care beneficiarul returnează un produs din motive care ne privesc:
– produsul trimis are defect din fabrica;
– produsul trimis nu este cel comandat (v-am trimis alt produs);
ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate, iar Societatea Paint Experts S.R.L. este responsabila sa returneze banii pe produsele comandate, cat și a cheltuielilor de transport survenite in urma returnării produselor.

Dacă beneficiarul a primit jumătate din comanda cu produse defecte/alte produse decât cele comandate sau toate produsele defecte/alte produse decât cele comandate și hotărăște sa restituie integral comanda atunci Societatea Paint Experts S.R.L. este responsabila sa restituie beneficiarului contravaloarea facturii + taxele de transport survenite in urma returnării produselor.

In cazul in care nu sunt respectate condițiile de mai sus, Societatea Paint Experts S.R.L. își rezerva dreptul de a nu accepta returul dumneavoastră.

Reguli comenzi online

Pentru o cât mai bună desfășurare a comenzilor online și pentru a te asigura că vei putea comanda tot timpul produsele dorite, te invităm să citești cu atenție câteva reguli esențiale:

  • la plasarea unei comenzi online, indiferent de modul de plată, vei fi înștiințat de primirea comenzii pe adresa de e-mail aferentă contului. Ulterior vei primi informații suplimentare privind disponibilitatea produselor și data livrării lor
  • procesarea comenzilor online se face în ordinea plasării acestora. Disponibilitatea produselor în stoc vor fi comunicate telefonic sau pe e-mail
  • in cazul produselor pentru care exista posibilitatea plasarii unei precomenzi la terminarea stocului, ordinea onorării acestora va fi următoarea:

          a) se vor trata cu prioritate precomenzile pentru care se achită AVANS la plasarea comenzii

          b) precomenzile vor fi onorate în ordinea primirii lor și în limita stocului disponibil la furnizorul extern

Cum comand

Cauta produsul dorit: poti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat. Alege produsele dorite și pentru a le comanda online apasa butonul "Adaugă în coș". Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite. După ce ai terminat de adăugat în coș toate produsele dorite, accesezi "Coșul meu". Aici poți verifica cu ușurință prețurile și poți modifica cantitățile produselor. Pentru a trece la pasul următor este nevoie să te autentifici. Dacă ai definit deja un cont pe website-ul nostru, completezi câmpurile cu adresa de e-mail și parola. Dacă ești la prima comandă online completezi câmpurile cu: Prenume,  Nume, E-mail, Parolă, Confirmare parolă.

Detalii de facturare si livrare comanda

Trebuie sa selectezi apoi detaliile de facturare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare preferata (ridicare personala din depozit sau livrare prin curier).

Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “Prin trimiterea comenzii accept termenii și condițiile” inainte de a trimite comanda.

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Trimit comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

CUM PLĂTESC?

Modalitățile de plată acceptate pe website-ul Crock-Pot în campania Black Friday sunt următoarele:

1. Plata prin numerar

La livrarea comenzii prin curier, poți achita contravaloarea produselor direct la curier prin ramburs.

2. Plata prin card

Produsele comandate pe website-ul Paint Experts pot fi achitate online, prin card bancar, în momentul plasării comenzii. Tipurile de card acceptate sunt: Visa, Visa Electron, MasterCard și Maestro. Toate plățile online sunt procesate prin intermediul mobilPay. Website-ul Paint Experts nu va solicita sau stoca datele cardului tău. Pentru finalizarea corectă a tranzacției trebuie să furnizezi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului. Tranzacțiile se fac în lei.

3. Transfer bancar

Poți efectua un transfer bancar în baza facturii proforme în format electronic pe care o veți primi pe adresa de e-mail.